If I´d stayed up with you all night, had I known how to save a life?

Fredag. It´s one of those days, eller var. Min skoldag har varit förjävlig. En massa jävla människor överallt som sa ord och andades för högt. Fy fan. ;) men vad fan det är valborg och huset blir snart tomt.<3 och imorgon..iiiiiii!

kommentarsvar, dårå. Varför är det så hemskt att jag ska bort agnes?:o och onna..nej, jag har inte börjat använda spotify.;) vad var det mer? Cenil är jag då sannerligen. Just det, varför jag hade en sjal runt ögonen. det var ljust.:) och "hela vetet"! <333 duuu influeras av miiig! Nu var det nog inte mer. siao!

Kommentarer
Postat av: Hannah

klart jag gör. Det är oundviktligt så mycket som vi umgås.

2010-05-03 @ 13:01:29
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0