illamående

Har nu varit på min kära kusins konfirmation. Det var kyrkligt och hennes kompis med gitarrgrabb sjöng en fiiin version av when you were young. Jag blev rörd. Sen umgicks vi med kusinerna och deras släkt som är väldigt awesome. :D de dissar varandra till höger och vänster och är kul, för utom deras läskiga farfar. han skrämmer mig som fan, och faktiskt alla andra också. Fast nog inte som mig. Jaja, vad ska jag kläcka ur mig? Jag mår illa. :( men det är lördag och Hannah har fått kompis igen så man kan smsa med människan. Jag prakticerar det för närvarande. :D och Agnes, vad har jag nu sagt?:o jaja, nu jag gå och inte göra något alls. goodbye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag gjort nået nu? whaat? :S /Agnesus

2010-04-24 @ 21:51:04
Postat av: Hannah

Ahmed...Mohamed...Abdullah...

2010-04-25 @ 20:19:54
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0