new wish-list, know you love it

Jag önskar att jag var som mannen i circle, flyleaf-låten. lyssna på den så förstår ni, orkar inte citera massa.
jag önskar att jag kunde bryta ihop och landa på båtten så att det skulle vara påtagligt till slut.
jag önskar att jag var kristen så att jag visste att någon fanns där.
jag önskar att det fanns mer än ord
jag önskar att jag visste varför ni bryr er och att jag kunde sluta fråga
jag önskar att allt det här skulle synas på mig av någon anledning
jag önskar att du förstod hur speciell, älskad och underbar du är
jag önskar att jag kunde vara bra nog, jaja jag vet att ni säger att jag är det, men..alltså..honestly.
jag önskar att jag kunde må bra, vilket jag kan, egentligen
jag önskar att jag skulle kunna sluta gnälla, tänka på mig själv och säga och göra fel saker hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

honestly? you wanna know? you are good enough! GET IT ! you are! you are! you are! stop it now! ok open your eyes and just stop think 'bout yesterday cuz thats history look at the bright sides of life... I know how horribly terrible it gets otherwise! cuzz you got to look at the bright sides of life ! then everything will turn out allright...

2010-04-09 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0