rest in pease

Trygve är död!:( ville inleda med detta bara. om ni inte vet vem trygve är så behöver ni inte få veta. Fast det var ganska relevatnt kom jag på, så ja it was my stickis. Så idag har jag gått stickless. har varit rätt kul faktiskt. Har även varit i skolan, vilket var rätt händelselöst. Sen åkte jag till tina och där var det trevligt, sen fikade jag med mamma och mormor och nu sitter jag här och lyssnar på mina älskade dixieflickor som flummar och chattar med älskling. Det är trevligt. Hade förresten en sjal över ögonen idag som luktade som henne. Det var i alla fall det jag räknade ut att det måste vara. Varför jag hade den över ögonen är dock en annan historia.:D och till sist kommentarsvar: blankt nej där dearest.:D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Varför i hela vetet hade du en sjal över ögonen? Och varför luktande den som mig? Världen är konstig...

2010-04-29 @ 22:22:33
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0