som Tora bäddar får man ligga.

Hajhaj.
Ja, sleepover med Agnes & Tora igår till idag. Först kom jag dit och vi diskuterade random saker innan vi gick in till stan under ivrigt 4 points game och med en blind tora. Hon skulle använda trygve som walking stick eftersom hon har en inre blödning i foten, men orkade inte och lekte blind.:D

Väl i stan gick vi in på hemmakväll och letade efter filmer. vi gick och gick och letade och letade tills agnes plötsligt skrek "vikarieeen!" och ja den köpte vi. Hyrde, jag mena. Sen köpte vi även helt äckliga mängder godis, cola och ben & gerrys (hur stavar man det?;)) som jag funnit ny respekt för. Killen i kassan var faktiskt kul också. Fast han måste ha undrat eftersom vi bytte språk mellan engelska och svenska hela tiden. Eller vi pratade bara svenska med honom.;)

Sen kom vi hem och låg och blubblade och var inne på datorn innan maten. Jag och Tora fick huuuge skrattspasmer åt "James mc Avoy and the teddy" och vi tit tadep å konstiga reviews innan tackos intogs och Tora blev tvingad att äta lök. Jag blev det också, men var mer villig så slängde i mig skiten direkt. Tora fick dock plus för att hon för att lindra smaken tog det första hon såg, en tomat, som hon hatar.:D

Sen avnjöt vi mulan i disney-moodets glädje och sen vikarien av vilken vi blev galna. Vi worshiped folke silvén hela kvällen. He is a goood.:D och jag orkar inte förklara vem han är men seriöst-han-ärså-jävla-fantastisk.:D sen drack de te och lekte med toras hyperdyra dockor innan vi gick och la oss. Väl in da beds fick alla minor breakdowns, vi nostalgiade oss och sen berättade vi sagor. Det började med att jag läste sagan om Tora och hur bra hennes liv skulle bli. Sen gjorde Agnes en sjuk sak om mig och sen gjorde jag hennes grabbstory. Tora läste nåt konstigt och sen skrev Agnes den sjukaste grabbstoryn åt mig! Jag ska ge er några bilder från berättelsen eller citat eller jaja...
1) imagine Nicko, Bluntie and Numair all sittin in my chair in each other´s laps.
2) "and she went to her room to drop off Sirius Black."
3) "the doorbell rang again, and emma was gettin tired from running back and forth between her room and the door!"
4) ok so I had a stalker with a laptop standin outside my door and in the end he drives a limo with me and my guys in it to paris. oh no, wait, she changed that!

well, efter att jag hade berättat toras grabbstory sov vi och vaknade tidigt nog för mig. yay. Vi såg mulan 2 och skrattade, åt mer av vår glass, lyssnade lite på när månen går med långa ben på internet (<33) och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och känner lite för att slå ihjäl något, sparka in en vägg eller...sätta mig på ett litet, skakigt, sångvänligt gotlandsplan från ängelholm...yeah that is what I want. always

Kommentarer
Postat av: Hannah

du..om..nån..borde..förstå att man förfan inte göör såhär mot mig!! :(

2010-04-18 @ 14:31:16
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

What is up with you Hannah? :( you sad? poor thing....



McAvoy <3 cuuuute....



/Agnes

2010-04-18 @ 15:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0