vaniljdrömmar, musikallåtar och blod

Hajhaj!
ja, det där var lite av en ögonblicksbild. Vaniljdrömmar äter jag, musikallåtar hör jag från köket och blod pratar jag om med älskling. Ja vi ratar om blod, deal with it.:D

Idag har det varit skola s[ det stänker. Vi började med drygt klassråd och dryyg spanska, och sen dryg och ganska intressant no. Jag hatar ordet dryg. Det gör mig lite..rädd. Så jag vet inte varför jag använder det så mycket? Det stör mig! Jaja, sen lunch, franska och hemkunskap då vi gjorde och åt pajer. På franskan såg vi dock edit piaf-filmen vilket är hemskt och jag mår verkligen dåligt av den!:( mådde dåligt från början, så det var fail. Jaja. Nu är jag hemma iallafall.

idag fick jag även reda på av Amanda att alla tycker att jag är cool. detta förvånade mig nåt oehört, då jag är fast förvissad om att klassen i stort hatar mig. aja, kul och höra iallafall;) siao! (som inte är ett slangord för see you, som Hannah trodde. bara så ni vet.;)<3)

Kommentarer
Postat av: frida

hoppas du får en fin kväll ;D

2010-04-12 @ 16:07:52
URL: http://berglundfrida.blogg.se/
Postat av: Hannah

klart du är cool. Jag umgås bara med coolt folk. ^^ Det är varmt här.

2010-04-12 @ 17:21:29
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart att alla i klassen tycker du är cool! Amanda blev förvånad när jag sade att du int visste det ;) vad e re jag brukar säga? jo just det Emma öppna dina ögon och se att världen är mildare än vad du tror.... btw ja och karro är fortfarande ej färdiga än... vi letade efter ett datauttag till hennes bärbara, vi valde biblioteket. När vi kom in där satt alla språklärare (Gunnel, Mona, José, Danielle och Birte) där och sade att vi gärna fick ta uttaget vid soffan XD vi satt i soffan och arbetade medan de satt vid bordet och hade möte med kanelbullar (vi fick dela på den sista, jag tog dock inget (fanns nån slags nötgrejs på)) de pratade om vad som ingick i de olika kurserna och svårigheter med att bedömma niornas kurs, speciellt NP:t.... XP aja stack från skolan 16:30... vi får försöka göra mer på lektionen... Karro verkar vilja ha det perfekt... :S aja you know that the shattered glasspieces won't disapear from nature until a huge amount of time has passed? yeah that's why I will never forget the glass from the broken wing... Lastly I wanted to say that a tear of crystal is not made of crystal neither is it glass, it is one of a kind... And yeah right: those who are dead are not dead they just live inside my head... sia gräddglass? or not sia gräddglass? yeah I bet Sia gräddglass.... Ya, ma friend this must be the end of this message.... or yeah try yo find the end if you can ;P, You´ll see what I mean...

.

.

.

almost end?

.

..

...

.... ya....

almooost

.

...

End? XP

2010-04-12 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0