vi ska alla till helvetet

Ja, det låter väl positivt?:D jag har faktiskt lätst lite om hell idag av misstag. man är törstig där har jag hört. det är jag nu också, men inget vatten hjälper så jag kanske redan är där? Spännande tanke ju. Jaja, vad har jag gjort ikväll? Kollat på sonmeanings och varit tr`tt och 'tit och lyssnat] musik och chattat och jag vill bara sova nu och få somna glad. Lika glad som jag är på dagen. Det vill jag verkligen få göra igen, för det är trevligt som attan. Så här trött har jag inte varit på länge och nu mår jag plötsligt dåligt. undrar om det är för att jag bloggar.jaja, sia gräddglass everyone!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du har inte skrivit om mig de senaste 4 inläggen. Se där, du skriver inte om mig i alla. :D

2010-04-15 @ 12:05:05
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0