you´d better find someone new, I really hope you do

Idag=måndag=skola=helt okej. jag idag=turbulens=inte okej. dag=fortfarande okej. försökte baravisa hur sjukt mitt liv är. jaja, idag började med en tealektion där jag inte gjorde nåt alls. Sen spanska so mjag måste göra massa ikväll och sen no och jääättteeegod lunch. Franska, hemkunskap och kom hem. Har sen jag kom hem pratat med älskling och varit på skrivargrupp. Där skrivade vi en massa om religion och flummade. jag orkar inte blubbla mer.

Kommentarer
Postat av: Hannah

You want me to find someone? Great, then I'll..Well, I guess I have to star searching. Hmm...

2010-04-19 @ 21:29:23
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0