det är mycket skönare med kastrerade katter...

Hajhaj!
Idag är det alltså tisdag och det har varit en bra dag. Den började med en jättevacker dröm som när den inte handlade om äckliga lampor och annat creepy var otroligt fin. Sen började skoldagen och Den började med naturkunskap där vi gick ut och vandrade i botaniska. Det var himla fint och stundtals varmt. :D sen var det estetisk verksamhet, allmän kärlek! Jag, Vera, Sara och Erik skrev en rytmkomposition och hade jättetrevligt. Sen satte sig Vera vid pianot och drog igång spektor, så vi hade allsång på fidelity och sen sjöng jag och vera (och sara?) on the radio. Det var jättefint. Sedan var det svenska och lunch där jag umgicks med svartmänniskan från hörby(Elin), ligisten från arlöv (annastacia), kastrerade katt-lovern (Aron) och…Evelina. :D vi hade jättetrevligt och det syns kanske.:D Sen vare datakunskap där Jacob gjorde en skillad PowerPoint åt oss (sa han) och efter en snabb spanska hade jag möte med färdtjänstkvinnan som beviljade mig färdtjänst och berättade om allt möjligt angående detta. Nu kommer Natta snarare än snarast, och vi ska ha det trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0