du vet att det kommer blöda ibland...

Igårkväll var en fin kväll trots mitt dåliga samvete och självförakt. Spenderade den chattande med Tildah och tittande på mig själv på youtube. Det var en riktigt self-boost, underbart vare.:D imorse blev jag väckt av mamma och älskling (precis efter varandra) och sen älskling och pappa andra gågnen (också precis efter varandra, typ) och sen har jag inte jgort så mycket idag. Snackade musik med pappa och Sara ganska länge, rensade ut skitmusik ur min lista och ikväll blire humorfestivalen med Annalena what´shername (Astrid i greveholm!!!) och sen Klas Malmberg och Johan Glanns istället för babben larsson (gissa om vi blev glada! skåååneee!:D). Nu ska jag nog gå och kolla om vi ska äta något litet innan vi beger oss.

Kommentarer
Postat av: tiiildaahhhhh

huhu, det var en fin kväll. emmiiiiiis vet du?

ne ja vet inte vad jag menade jag hellaaaa.. men det löser sig. <;

ehhh du måste vara social mer på msn skitkorv

2010-09-03 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0