jag hoppas att vi ska bli tillsammans

Nu har Emma varit på spyken där ett stort möte ägde rum. Herregud, säger jag bara! Vi var runt 30 personer, båda från spyken och tuna, och däribland fanns den nya hjälpsaken titiana. Helt underbart fin dialekt och svenska, ja hon sa rubriken. Vi kommer säkert trivas och alltsammans. ;) ska snart dit igen och träna vägar med Åse, mamma och denna Titiana dårå. Jag är ganska glad och halo är i min klass så jag känner någon iallafall. Och jag vet inte vad mer jag ska skriva så sao!

Kommentarer
Postat av: Christian



Hej,



Jag heter Christian och kontaktar dig på uppdrag av Disney Channel. Vi har precis släppt en exklusiv musikvideo till låten Fire med Ola Svensson från Camp Rock 2. Klippet är redan en tittarsuccé på YouTube och jag tror du och dina läsare på bloggen skulle tycka om mycket det.



Om du skickar mig ett mail ser jag till att du får klippet skickat till dig i HD upplösning!



Vänligen,

Christian Mechler



Pronto för Disney Channel

2010-08-16 @ 22:12:08
URL: http://youtube.com/disneychannelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0