kaipurinia med döden-Maria hernestam eller nåt liknande

Denna bok handlar om Erika (den också...) som just separerat med sin sambo Tom när döden knackar på dörren. Denne är både extremt söt (lite satanisk, kan jag opersonligt lägga till) och väldigt smart. Boken innehåller filosofier om det mänskliga, härliga människor så som bland annat den finlandssvenska eira ("Erika, jag har ett hjärta! Jag var på sjukhuset och då såg jag det! Min gubbe säger alltid att jag inte har något men nu har jag det svart på vitt, jag har ett hjärta!") och ett minst sagt oväntat slut! Den här boken är helt sjukt bra måste jag säga, den är full av en massa tankar och konstiga twister. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0