kan bli ett inlägg av det, läs så får ni se

Det är söndag, Sara dissade melissa Horn och jag saknar vsd så sjukt mycket just nu. Jag vill dit igen damnit. Där har jag inte varit men jag tror att ni förstår. Till den där känslan. Jag hittar den inte så ofta på andra ställen, och kam och tof har en helt annan känsla. Vsd-känslan är något jag skulle ge en del för att hitta in i igen. Det där överdramatiska, kinda. Det var väldigt fint. Men oj så jag plågade alla stakcars karaktärer. Herrejävlar. Och ja, jag vet att ingen bryr sig. ni minns knappt vad den handlade om, jag vet. jag minns inte heller detaljerna längre, känns det som. lite sorgligt faktiskt. Men jag har ingenting att säga. Mitt hår är fult, men det skulle du inte hålla med om. Det är det iallafall, för det liknar hans. Och jag vill bort från kam och tof-känslan. men vsd-känslan får jag känna. det är helt okay att jag gör det. och jag ska sluta nu. jag älskar dig som fan, bara så du vet det! (kan tolkas på två sätt. välj.:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0