livet blir roligare om man häller vatten ur kul saker

Denna rubrik är sagd av min mamma på msn igår. Jag älska.:D jaja idag har jag först varit i skolan. Det sög. Har planerat en massa kurser, tränat rytmer och hört skitmusik från klasskompisarnas datorer. Mer än så blir det liksom inte. Jag känner mig extremt skoltrött redan nu. vill bara lägga mig på golvet, eller något. Men jajaja, sen gick jag och åt en macka med saris inan sånggrupp där vi sjöng folkmusik. jag och Sara stämde flertalat gånger lite improviserat upp i lars persson, med min awesome stämma. eller jag vet inte om den är awesome, men jag är nöjd.:) Cristina undrade inte ens lite över oss. jaja(säger jag visst helatiden), ska sluta med ett citat och sen...sluta.

1: dryga ut allt du skriver.
2: okej. Såhär, typ. Vi vill arbeta i grupper om två, tre eller fyra. Eller fem...ibland. Eller 6 om någon blir över eller så, han kanske kom för sent...kanske missade bussen eller svalde en macka fel så han måste gå ut i skogen och spotta ut den. och sen måste han ju ta sig från skogen till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0