magi

Jag är just nu väldigt väldigt lycklig. Boken gjorde väl sitt men kvällen är väldigt bra allmänt. Tror jag. Nu kommer den säkert förstöra sig själv bara för jag sa det. Men alltså, undrbar känsla jag har just nu. Det glittrar. Har sjungit idag, för första gången på riktigt på länge känns det som, tittat på dobido och nu har Hannah kommit hem till sin gotlandsö igen hon. det gillar jag.:) Men nu dissar hon mig här. det gillar jag verkligen inte jag, men jag är ändå väldigt lycklig på ett vemodigt sätt. ^^ ska sluta med ett citat och så hörs vi imorgon då.

pappa: madonna. mad Onna...!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Han pratade om maj...

2010-08-21 @ 11:47:58
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0