och jag ljög när jag sa att jag var lycklig

Men det gjorde jag inte, och det har jag inte sagt heller för den delen. Just nu är jag lite sentimental, men inte, vill jag understryka, på "olaglig" väg. olaglig=grabbish. Detta trots att jag har tänkt på satan hela dagen. men inte på det sättet. jag lovar.:D mina tankar bara gick dit hela tiden. lite random. Jaja, idag har jag väl mest levt. Hade matte på morgonen och sen läskig idrott, lunch och musikteori och shit. har hört roliga diskutioner, men mest varit tyst. fy Emma! Tatiana köpte in sig i mitt hjärta med kakor och världen var ändå ganska fin på nåt vrickat sätt fastän jag började morgonen helt broken. Den där nivån där man inte kan föra en konversation bra längre, om ni vet vad jag menar. Alltså, Miss li är bra på piano. undrar om det där är hon. kanske. dragspel! kärlek.:D jag älskar dragspel. särskilt i dragspelslåten på radion som var innan. love.<33 jag borde göra något, men det tänker jag absolut inte göra.:D hejdå kära människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0