sätt ett kryss i taket och joina min utmattning

Ja, det jag syftar på att jag lyckades förstöra en fin kväll som gårdagskvällen med att må dåligt just när jag bloggar. Undrar var jag har hört denna låt förr förresten. jag tror att Tildis kan ha citerat den? Somebody told me, låt heta. Den var riktigt bra. Ja, jag av alla människor gillar numera the killers. är inte det lite olikt mig? Nu lyssnas en fin pianoballad med dem. nej, nu kom de igen lite. de gör alltid det. jag blir ledsen! I alla fall, ja, gårdagskvällen var verkligen fin. Såg som sagt på hp och pratade en massa brittiska med min fina systerunge. vi klämde varandras händer och bestämde att jag skulle öppna en handmasageklinik där jag skulle tvinga alla att prata brittiska. Vi härmade alla i filmen, Sara förälskade sig i Sabini och vi lovprisade Satan. fast det var mest Sara som gjorde detta. Ordet "vanishing cabinet" är otroligt roligt att säga, märkte vi och vi tckte väldigt synd om "malefoyen" som Sara kallade honom. Sen gick jag upp och talade till älskling och Onna. de sjöng I need you now och jag kämpade mot Emma Black som var på krigsstigen. ett annat sådant samtal ägde rum imorse, då alla sjöng nämda låt och bårkade om klockan lite sådär. ;) haha, nu lyssnar jag på "countrylåten" I hate my life. det är egentligen en riktig emolåt, men det bryr sig inte pappa om. den är emoisk och helt underbar.:D allt handlar om hur mycket han hatar allt i hela världen. helt underbart.:D haha, efter den kommer en helt oskyldig amy macdonald-låt. lagom vackert.:D nej, om ett tag åker jag då till skolan men det är fina lektioner idag, bara språk och ensemble som jag i och för sig ska ha samba på. undrar när jag får veta min ensemblegrupp. är nyfiken om vilka jag hamnar med faktiskt.:D nu ska jag inte blogga mer, men bara så ni vet. jag mår bra. bra va? det gör jag varje morgon. mår alltid skitbra när jag vaknar. sen hänger det på dagen hur det utvecklar sig. hoppas på min dag folcs!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det där inlägget gjorde ganska ont, så låt oss kompencera varandra. Saknar dig!! Och vill veta mer om din dröm. Är avundsjuk. :D

2010-08-31 @ 13:40:28
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0