she never truly hated anyone or anything

Det är söndag, jag ska vara hos Cia om en halvtimme och det känns som om allt bara kommer ordna sig. Miss lee strålar mot mig i hörlurarna och nu är Hannah på säbyholm. det gör inte ont än och jagär bara glad för hennes skull. Har fortfarande roman-cravings men mer efter att få läsa all kritik Hannah skriver om failboken. jag är nyfiken.:D jag har inte varit utanför huset sen i torsdags kväll så det ska bli outsägligt skönt även om jag är rädd att vi kommer cyckla. Jag hatar att cyckla. verkligen storhatar. Men det är en bra dag och jag tänker klara mig igenom den utan att gråta. känns som länge sen. Fast jag grät inget i fredags, slog det mig! Jag är så himla cool. ^^ ikväll ska pappa och sara ha filmkväll, om någon brydde sig vilket ingen gjorde antar jag. Den här amy-låten var verkligen jättesöt. ska börja bry. :) eller ska och ska, det gör jag nu helt enkelt. Och herregud på onsdag börjar jag gymnasiet!! Imorgon får jag träffa min nya hjälpsak! This is so huge! Men tänk o det är en läskig gammal gubbe? Öhöhöhö, då deppar jag ihop. och jag har inte läst mina punktnoter skjut mig lite allt blev sämre nu ju! Men onna lärde mig c dur-skalan och det känns ju iallafall bra eller nåt. eller nej inte. men detta skulle ju vara positivt! Skärp dig nu emma lilla. Nu fick du liten bokstav i ditt namn för det. Fast nu mår jag lite sämre faktiskt, men på ett lite fint sätt. undrar om vi ska äta nåt innan vi åker. hope not, för jag har ingen lust riktigt. Och jag skrev fel innan. En och en halv timme ska det vara. Nu endast en timme och en kvart. Thrilling att timen går. ;);) jaja, jag sitter alltså här och stöttar älskling på sitt nya läskiga gymnasium. Det gör fysiskt ont att dissa henne i ett sådant här ögonblick. Jag känner mig jättehemsk nu så jag slutar blogga innan det blir en my life sucks-bloggning som Hannah säger.;)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Coolt att jag lärde dig c dur - skalan. Det är typ det enda jag kan skriva i punktnotväg. Och så det där prefixet som är i början av varje notrad.

2010-08-15 @ 17:57:43
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0