utmattad anthem

Ja, det menas med att jag lyssnar på små svarta änglar men inte orkar jobba upp mig till kämparglöd. Är helt slut och känner mig förvirrad, ensam och farligt nära att faila i mitt begravande av slått. Men det ska gå. Det är det absolut enda alternativet, helt enkelt. så det så.

I vilket fall så var jag först idag ohc tränade vägar med mamma, gick till bussen och tillbaka. Jag var bäst. Sen fikade jag med familjen minus pappa och de var överdrivet trötta och underbara. Efter ett samtal med Hannah där hon var söt och vi pratade om anledningar begav vi oss till malmöfestivalen. I bilen spelades love the way you lie och av någon anledning får jag ångest av den. Usch. och Hannah dissade mig. det gör hon än, verka. Och jag fattar inte varför. I alla fall så var malmöfestivalen ganska hemsk faktiskt. jag tänker inte åka dit mer om det inte är någon jag vill se. usch. massa folk överallt. jaja, nu sitter jag här. helt slut. citat. hejdå.

mamma läser Saras låttext till skolan.
mamma: sover på jordens...disk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0