you´re so young you´re so goddamn young!

Detta är en rekapitulasion av vad jag just skrev. Det började med hej människor, minns jag. Jag berättade sedan att jag mår jättebra nu. Först och främst för att Hannah faktiskt inte dissat mig, utan hon talade med lilla mad Onna i telefonen. Också för att jag hörde 4blinds konsert 2 idag. "jag har färdtjänst!" är lika kul som alltid och att Niklas lekte i våra oktaver bättre än oss gör mig lite vemodig. We miss that kid! Jaja, sen pratade jag om att hooters vill ha tillbaka musiken för jag lyssnade på den då. Det skulle jag också vilja, om den försvann. Vi undrar vi undrar varför du försvann. Den låten handlar inte om nåt egentligen. Ganska sad. Det gör inte förlåtelsens visa heller, utom förlåtelse men det spelar ingen roll. Jag vill inte se handlar om två saker, fast det tror jag inte längre. En sak, tror jag den handlar om. Men det vill jagi nte skriva om. Mitt hus är tomt så när som på Lukas, Billy (och Billy sa gosse, du fattar vad det handlar om.<33), jag, min cola, mina chips, min choklad, ingemar och miss li (fast första gången automatic loveletter). Så det var inte så himla tomt. Och då räknar jag inte med möblerna. Jag gllar möbler, och miss li är hög. Det verkar kul att vara hög. :) fast låten är hennes typ lugnaste, så det är lite konstigt. Den här är bättre. Liksom, vadå dragspel och freakyness? Ohc trumpeter som vnaligt. nu ska jag njuta av låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0