and I´m downloaded dayly

Gårdagen var, om något lång. Den började dock bra med att det var första december och det var det ju hela dagen, daaa. men jag började skoldagen med gothic christmas och ingemar fattade det, för när jag sen tog slumpat kom först av allt "jag känner äkta jul" med later on som jag senare bytte från och då drog another christmas igång. tack.<3

efter det hade jag ju lektioner osm innehöll filmdiskution och blubblande på lunchen. lektionerna sög ganska mycket annars, och sånggruppen också. Men sen åkte jag till spymf-konserten, och den var mycket bra. The growling girl was amazing. holyfuckingshit that gil could siiiing. :o många egenskrivna låtar var bra gjorda, många sjöng bra och alla spelade bra. alla sjöng väl bra också i och för sig, men alltså iiii. där kommer jag inte att kunna stå nästa år! det enda negativa var att jag kände till så få av de covers som spelades, och just därför älskade jag lady gaga-tjejerna. men de var faktiskt duktiga, så wtf!;) har också hittat Signes esse: snuskensembeln. Just sayin...

just nu är mitt liv bra. Inget spanskaprov av något spännande själ och heller ingen matte så idag börjar jag...13.20. mest för att jag inte får kontakt med de andra i gruppen, medges, men fuck them! allmän lycka!:)

Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 2 i min julkalender har öppnats. Var med och tävla om en snygg tshirt från tshirtstore.se :P

2010-12-02 @ 08:56:49
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0