år 2010: jag har...

börjat året hos Onna med henne och Hannah
mått bra en hel dag (;))
ätit pannkakor och cola
tagit enstaka bra stämmor
sjungit singstar
fikat för typ 300 kronor 
inte köpt akustisk sylt :D
varit drogad
skrivit en konstig låt om en bild i Hannahs huvud
spelat in big big bitch :D
skrattat åt lesbiska granar!
fascinerats av onna och tredje världskriget
rimmat på "ata"
skrivit om gimme gimme
skrattat åt drum machine
haft konstiga känslor
målat om mitt rum
ommöblerat
kommit på vvad man ska göra med roliga ord…
önskat grattis på olika sätt
undrat varför någon kan skratta åt skor
dött för låtar
varit djup
missbrukat ischoklad
skrivit på hegrejiska
läst och läst om en mängd bra böcker
smsat en massa
haft mycho pleasure-pain
tänkt en massa
älskat crash concrete
njutit av inspelningar
känt kärlek
haft fin akustik i mitt rum
sett lite eva rydberg
tröstat roligt
pratat om papegojor
skrattat åt ensama ängel
fått många bryvärda kommentarer
fått godis
musikanalyserat
pladdrat om ingenting
skrivit veckans vänner
hört simon and garfunkel i klassrummet
blivit bjuden på frukost av lärare
njutit av randomness på skrivargruppen
skrivit en krönika om hur mobilen slutade fungera med bernard och folk
haft fina morgnar
börjat gilla slöjd
börjat stycken dramatiskt
varit hungrig
haft äventyr i snön
fått oprovocerade skrattspasmer
flummat med susanne
bestämt vilka ways det fanns
svarat på kommentarer
utmanat alla att kunna mina grabbar
blivit erbjuden att gå på staden
stuckit tora som en blinning
kört budget-fika på mc donalds med agnes och tora
reunitat med natta
kopplat låtar
tänkt på saker men sen insett att ingen ändå vill höra
haft kul åt familjens gissningar om mina grabbar
börjat meningar med och fast man inte fåår!
sjungit!
ätit sockerbullar
sågat (ja, det var kuuul)
älskat toras härliga meningar
varit på ikea med natta
ätit jättebilligt fika
köpt en ram som hette "ram"
haft ett ironiskt liv (en pringles-samling, I mean…)
kommit på titeln till antologin
bevittnat när sara var med på radion
gjort världens bästa födelsedagspresent
haft chokladpudding-drama:D
skrattat ihjäl mig åt norska översättningar
fått ballettbilder…
varit fascinerad över ord
lärt mig äta rätt
fikat på marthas (och förfrusit)
haft världens bästa familj
"pratat" en massamassamassa med Hannah
dragit i ett snöre som gjorde att det häldes vatten på mina läsare…?
filmat min gång och undrat om folk verkligen går sådär…
hyllat regina och satan i samma dikt
skrivit hugofiction
fått fason på dåliga dagar
worshipat annika norlin
haft en random och "läcker" vikarie
hälsat denne med "hej random grabb!"
fått finaste kommentarerna på deppiga önskeinlägg
umgåtts med vinterguden
fått höra att jag gör konst
kommit på att jonathan är the master of uselessness
tittat på melodifestivalen med min organasm
upplysts om att Sara gillar artister som kan sjunga
kurerat halsont med silverte och glass
bekantat mig med björk
ätit sämlor
haft bryvärt familjefika
tappat kontrollen
älskat ingemarilina :D:D
schlickat min rektor till schleckoscholovakien…
klarat redskapsgymnastik
fått positiv respons på texter
låtit den rätte komma in fem minuter för sent (av jon kvistkvist, just sayin)
firat Hannah :D
blivit grovt förolämpad ;)
hittat mig själv på random sidor 
fått härliga gåtor <33
även gett en gåta ;)
äääälskat rowlingfanclub
njutit av chokladboll och hallonsoda
druckit after breakdown-varm choklad
fått bra betyg på prov
lagt upp gamla texter
ätit pizza med natta
ätit drömtårta
varit i sälen (utan sälar)
fått höra att världen är lite och blå
hört josef
upptäckt emmas goa låtar fem o.o
åkt en massa bil
upptäckt nutellamackor
umgåtts med folket i stugan bredvid
åkt längdskidor
fikat på mc skee ;)
spelat kanasta
blivit döpt till skåne
fikat med mamma, ann-mari och mischa
skapat min kurs- och debattvecka!
snörvlat som ett pendeltåg…?
hört bröl i öster
älskat axels parodi
skattat åt melodifestivalen
insett att jöback faktiskt sjunger om en man
hört pappas version av peter jöbacks låt
blivit överraskad av Hannah!!!!
ätit bullar (<33)
hört dåliga historier och väldigt random uttalanden
läst vackra papper…
fikat på kaffé & le
hört underbara radioprogram
skrivit bästaste stafettnovellen
blivit kontroll 28
fikat med natta på coffee point och älskat grabben där (med Hannah, ofc)
sjungit "I´m in the quicksand" precis samtidigt som Hannah
skriksjungit fidelity, the call med flera med dessa två <33
blivit sjungen till sömns
ätit på saluhallen
umgåtts med Hannah, askläsk och asrar(och asrars udda vänner) på burger king
letat i hela lund
haft uppesittarkväll med Hannah och askläsk
skrattat åt deras twilightparodi
sett arn och därav blivit sugen på fattiga riddare
haft en fin resa till ängelholm
haft suspekta cravings (liksom, kräm?)
fått komplimanger för att jag kan skapa egna ord…
fått sommarjobb på sertec!
haft bryvärda vikarier
fått kakor på bilden
ritat på papper
sjungit bort dåligtmående
hatat med agnes och tora
hört lena i melodifestivalen!
fridansat med Anna sjukgymnast :D
skrivit om saker jag inte fattar efteråt
insett att sidan av dörren är stor
skrikit etcetera med Agnes och Tora i våren!
ätit herrman ;)
fått lycko-gem <33
ringt hannah utan att ringa
haft international breakdown day (fint i efterhand)
tagit tre titelmatcher
varit i Malmö med Agnes och Tora
tackat Gud för äppeljuice
haft påsklov (eller påsklåv som onna11 hade sagt)
haft vår!(lite)
älskat ordet yes
varit obsessed av saker man inte bör vara obsessed av
bowlat med natta och gjort strikes!
diskuterat allas personliga kramar
haft ett almost life :D
spelat astrid lindgren-spelet och insett hur creepy hon är
sjungit when we were young på brittiska 
sjungit monsoon bara för att man måste och kopplat den
sett lovely bones
åkt till paris!
upptäckt ännu en snygg vampyr
pratat om god ost helt randomly
fått höra att jag ska vara social ;)
upptäckt att Sara är schizofren
döpt om eifeltornet
älskat ebba grön och imperiet
visat upp vår manboy-dans ;)
försökt gå i takt till musik på löpbandet
letat pringles och läsk under mycket skratt
haft grillpremiär
tagit hand om skabbiga skorpor
lyssnat på ruuunaway
varit djup om livet
hört bokstaven u nämnas lite sådär random
bara velat leva (fast det var Hannah, vill jag tillägga, men vad är skillnaden?)
sagt att jag älskar Hannah för att inte sprängas
upplysts om att anja är sjuk i huvudet :D
tränat o.o
pluggat matte fastän jag inte behövde
ätit duktigt
ätit fransk choklad
tyckt att en låt var glad som börjar med en ledsen rad ;)
mints mig själv
hört en growlad version av colours of the wind
ätit vaniljdrömmar
fått reda på att alla tycker jag är cool :D:o
skrivit en kärleksdikt om smutsigt hår (sjukt stört om man tänker påre)
blivit jämförd med Håkan för nämnda dikt
börjat använda skånska u
berättat för Bernard att han kommer dö ung
kollat på songmeanings
ätit plättar
återupplevt zandy zandy och mårtentiden
ätit middag tre gånger…?
sett fredde
gjort ansikten på knän 
budgetfikat med natta (sprite och balerina på en trappa i blåsten, så fint)
skrattat åt spotyfy-reklamer
druckit must (påsk & jul)
sovit över med Agnes och Tora <3
lekt 4 points game (Tora var blind)
hyrt vikarien ;)
köpt för mycket godis
fått skrattspasmer åt "james mcAwoy and the teddy"
fått Tora att äta lök (och tomat på köpet)
worshipat folke
anthem-sjungit someone new
fått höra att jag är lik kiera knightly
läst grabbstorys
ätit Ben & Jerrys
gjort fina japanska snoddar
pratat malmöitiska med Susanne
skrivit om Hey Stephen i en massa versioner
ätit syltkakor (värst vad jag äter)
out-shinat alla på konsert(er)
fått skrattspasmer åt min syster
hållit en oral thingy om Regina
vetat vad Hannah lyssnar på när hon inte gjort det själv
fått veta att det är svaret på frågan
varit på konfirmation
hört en akustisk version av when we were young
haft chipsfika <3
fått höra en fin dikt av Tora
fått världens bästa syntolkning
ramlat in i självaste Agnes Wallberg på kulturskolan
betalat på saluhallen med mynt
sjungit på brittiska på sånggruppen
pladdrat för att slippa plugga
gått stickless
haft en sjal som luktade som Hannah över ögonen
skrivit konstiga valborgsdikter
influerat Hannah!
skrivit a sort of diary thingy <3
varit euforisk med älskling
firat onna!
lyssnat på band från onnas barndom
haft allsång på bland annat sk8er boi och going under i oktaver
träffat Leo till slut
älskat Hannahs reaktioner på utopia
haft supernatural powers
träffat margareta igen o.o
insett hur sinnessjukt gott damsugare (damn suckers) är
haft bild med manlig allsång på gaylåtar
stiftat bekantskap med "you´re gay and lame!"
bråkat om onnas klubba
avgudat fiolen i så ska det låta
hört anything but ordinary och sparvöga där
nostalgiat med onnas ljudklipp
upptäckt reginalåtar jag redan har
blivit läst för ur deathwish
skrattat åt milton
skrivit om bilionaire
fått kladdkaka av gabi
sjungit lars persson och stormy weather på spanskan
haft en sjukt onyttig hemkunskapslektion
skrivit en alternativ saga
pluggat spanska med syster
blivit väckt av älskling
förklarat ord :D:D
fått veta att det nästan är en sak, det är ju ett hus
lekt jeperdy med Agnes om varandra
fått veta att min faster inte hade någon kontroll…vadå vsd?
skrattat åt ljusa fönster
freakin avgudat märta och ture!
fått lite sånna moments som man lever för
tagit ut pengar ;)
handlat med mitt kort ;)
åkt till entre med Natta
syntolkat agnes cecilia
insett än en gång hur obegräppad natta är
fastnat på blåa hus
köpt balklänning & skor
blivit kär i klackskor
haft låtar med old cristin :D
fått veta varför stefan ska vinna
ätit på mormors två dagar i rad
blivit lagad
skrivit suspekta meningar
haft mig själv som veckans vän
dansat till josef :D
hört historien om en juniafton i maj
fått random visioner
haft en störd natt
velat dra till bjerred istället för revyn
sett spex
till slut fått veta att helvetet inte ligger i tibro, utan i uppsala(daaa)!
älskat spexlåtar
varit skillad på satsdelar
vårpromenerat
sjungit på bilden <33
kommit på varför det heter fallabella!
sett Amanda Jenssen!
skrattat åt henne :D
älskat linas uttal av voldemort
skrattat åt "oj my goj!"
haft karneval
fikat på kullarna med Agnes och Tora
gungat med dessa
blivit hög med dessa
fått skrattspasmer åt min version av "det var en härlig tid"
lekt sångleken (you say something, I sing)
haft temavecka
sjungit sunny mitt i min värk :D
haft den sista fredagen (och alla andra dagar I guess)
pratat engelska
druckit milkshake
löst koden
sett eurovision
skrivit årets vänner
sett karnevalens revy och kabare
lyssnat på en västgötabrud
victoryat
faktiskt pratat
älskat Kaspian
gjort ett fint eget arbete på bilden
haft fina godnattmoments
faktiskt klarat hey stephen ibland
gått med en blind Susanne
deltagit i revyn!
gift bort emy med tony
skrattat åt Katta och Lina
hört Eriks coola musik xD
bevittnat en fin insident på gymmet
druckit cola med Agnes på stan
gjort ett revy-medley
skrivit ett inlägg på en minut
nästan dragit för ridån på folk
jämfört herta och sofia med piroth
beundrat alla i mother
älskat hayats mamma-presentation
njutit av flöjten
älskat isas sång
dugt när jag sjöng själv
varit proud of sara för hennes stämmor
tillkännagjort att Ebba Sundberg är en gudinna
skrattat åt och lärt mig studieteknik-rapen
sett erik som Gud
haft kul åt fell in love with a girl
freakin älskat postorderfruar
både gillat och undrat över Pontus nummer
älskat medleyt och Karolinas ton
fallat in löv med början på see the sun
älskat dueterande
worshipat ola med alla andra
sjungit en härlig tid <333333
varit på balen
fått ny mobil
skrivit dikter i bloggen
blandat in spotify-reklamer i detta
hört att fan bry
hört om vibbe :D
inte hört en låt innan jag hörde den första gången
sagt att Hannah inte är Tildah, utan jag
blivit upplyst om att den ligger på landet i vatten
fikat och pratat med kusinisar och deras kusinisar
ätit ris :o
fikat på hemkunskapen
sett extra
fått veta vad ångest är
varit onyttig på skrivargruppen
pratat med mikrofonerna av
haft det underbart ;)
sett the last king of scotland
ätit sista måltiden
ägt på svenskan ^^
bett en awesome bön
gosplat <33
fått den fantastiska upplysningen att jag är tvåäggstvilling…
undrat var pappa är
gjort sandslått i falsterbo
hört bästa grabbstoryn eveeer
fikat upp våra pengar med Tora och Agnes
haft sjuuuukt roliga diskutoner med Hannah och Onna
slutat nian!
fått två omnämnanden på avslutningen
vunnit i klassen på engelska ord
skrivit låten en lundabo (det var inte jag)
inte varit dansk (och jag undrar varför jag skrev det i bloggen helt randomly?)
begravt mitt slått
hamnat på platser av musik
ätit fansy pizza
kommit på bästa midsommarleken ever
insett att det gömmer sig en del i lille katt…
ätit glass och druckit läsk på en bänk med natta
jobbat på certec!
blivit presenterad med "det här är Emma, hon är projektanställd"
blivit frågad om jag har bott i england
pratat engelska på jobbet med david en massa
ätit chokladpudding och tittat gilmore girls med mamma och syster
varit i danmark
insett att landet är Davids egna land :D
flummat och fikat på danish design center
rest dramatiskt där
skrivit låtar till mamma
testat "ryska teroristen" med syncentralfolk
stannat kvar längre där för att jag inte är ett sånt folk utan jobbar dääär…
blivit påtvingad cola av Miguel <3
sprängt sverige
alltså…fått betalt.;)
lyssnat på linas gnällande
varit i västergötland lite random
ätit på spånstad (och det roliga är att det gjorde jag idag också)
givit Boris kött på bena ^^
undrat om vi ska ha det bra imorgon :D
skrattat åt på minuten
verkligen blivit bevisad om att napoleon aldrig fanns
sjungit på malins dop
fått choklad för detta
uppfunnit ordet pre-noon
blivit bjuden på glass och cola av kirre (både jag och miguel, vi älskar vår handledare, jag hade en, omg)
fikat i botaniska med natta
gjort tickets
firat mamma rävås
jämfört gospel och wedding
ätit gratis på ebbas skafferi med jobbfolk
testat transan
sett pojkar i himlen tydligen
bott i en vit jul (tydligen där med)
hört random saker från Hannah
fått veta hur hon träffade august…fast nä jag fick aldrig veta!
hört alla Marcus fina låtar
skrivit om låtar 
firat midsommar
ätit vattenmelon och kakor med Natta i lomma <333
lyssnat på fiiin musik där
insett att februari inte ääär en årstid och att Erik är en aplikation
skrivit om fifteen till en lesbisk sång
sett en resension av denna
skrivit eller lagt upp videos of the week
varit på sikar!
lärt mig hur mycket vendela ser :D
och hur det blev så dessutom
hört en unge säga dumming, sweeet
velat leka hela havet dampar
ätit den sista köttbullen till sist (jag är inte helt säker på vem citat gälde, men räknade liksom ut att jag också gjorde det)
varit på stranden med sikarfolk
pratat om paparazzi vs mamarazzi
undrat varför man har en rygg
ätit glass (forbidden ise cream för Alex)
deltagit i och förstört en film där
fått en guidad tur i norrköping av nelle :D:D
diskuterat vem som kan lyfta mina fötter med jennifer
åkt motorcyckel
skrattat åt Adams och Elins små barn :D
fått reaktion av "hopp satan!":D
mobbat alla som teltade litegrann
skyddat Hannah från myggor
bara blivit biten av sär-myggor (de visste inte bättre)
skrivit en tipspromenad med Jennifer och Klara
ritat av Elin och Nelle
haft allsång från hades :D
dueterat med Hannah på långsamt farväl
nostalgiat mig med första gången <3
sjungit 4 blinds med Therese!
sjungit min dröm på skånska i micken
ansvarat för en tävling med Hannah och "alexander Lukas"
sjungit om adam och axel, två hjärtan i brand!
sjungit på skånska på samlingen med Linn
sjungit someone new med Hannah på uppträdandena
blivit överraskade av Sandra :D
sjungit för att du finns med älskling och Anda på discot
skrålat hypnotised på detta disco
till och med skrämt bort de döda
läskat Sandra
helt randomly fått veta att det är brist på vatten här i världen
mött talande snorungar
älskat mycket till alla (faktiskt, använde det långt efter att sandralilla sa det)
blivit omtyckt skrikande (kan ha varit hannah, men vad är skillnaden)
hört Sandra tala om sin koppekaff
fått världens bästa godnattsaga berättad
skrattat åt läckberg-quotes
skrattat åt alla små störda sikarbarn
avgudat den konstiga decode-covern
fyllt 16!!
fått braaa presenter
upptäckt dolly parton
upptäckt miss li
upptäckt automatic loveletter
gilmoregirlsat med sara
fått en väska av henne <3
ätit systerlunch med henne och köpt godis
firat med chips, godis, cola och greveholm
fått en massa grattis
testat punktdisplay och fåttfika där
älskat min syster när hon gnäller om hur gammal hon är
ätit på max med pappa och hans kompisar
hittat those were the days :D
lyssnat på folk utanför
skrivit ettordsmeningar
bevakat Hannah när hon sovit
roadtripat till österlen
ätit på olof viktors
besökt ystad
ätit munkar på munkmarknaden
slutfört failboken!!!
solat :o
pratat med Hannah om att vilja ha daysyböcker i mörkret
bevittnat saras magiska powers
återsett marcus
gosplat till velzignelsen och älskat alexandras version
inte givit bort min klänning ;)
typ…sagt hejdå till min rumpa?:o
haft gospelkonsert
haft det bästa sir duke-momentet någonsin <3333333
tagit reda på att Gud hör bönder
haft rena karnevalen på landskronakarnevalen
äntligen hört vad cowboyen i josef sa
lyssnat på amanda jenssens sommarprat
saknat mina sniglar
kommit fram till att lukas borde gå på hvp (hund & valppsykiatrin)
ätit t to the a to the c to the o to the s ;)
kunnat under ytan
varit med och lagat cool tomatsoppa (som ingen fick äta)
blivit firad med mormor och släkt
fått veta vad Amanda ser i spegeln
 gosplat utomhus
vandrat med pappa som skrev en låt
haft sjukligt bra tur på stan
köpt nya solglasögon (och gömt mig i dem hela dan)
köpt bikini för 40 kr :o
köpt en billigare bok än tänkt
haft lite filmkväll med mamma
sett ut som två delikatobollar
fått gg kommenterat med "de pratar om hår och shakira"
försökt hitta en bloggadress
haft fågeln barty utanför
plockat vinbär :D
druckit burkcola
blivit mobbad (inte alls bra egentligen)
varit i segelstorp
njutit av pappas sommar-cd
diskuterat rymdresor
sett hemmafilmer <3
skrivit om låtar helt oprovocerat
varit i (typ) västervik!
ätit god soppa
druckit daim-oboy
kört bil!
spelat med andra ord och kanasta
blivit refererad till som "den"
hört fin omskrivning av under ytan
fått veta att tiger är en apa
lyssnat på tankesmedjan där de vill sterilisera poeter
ätit bollar
vunnit kanasta
skrivit om airplanes
ätit pizza på berget (fast utan berg)
varit i gamleby 
voffelfikat på en gård eller nåt
sett men in tights :)
sett ett sånt där bra avsnitt gg
varit i det riktiga västervik
ätit glass i lofta hammar
spelat allsång på skansen
fått veta att det är fusk om mamma gissar rätt
ätit chokladmoss
sett mamma mia och nostalgiat mig allmänt
lekt lekar med Sara mitt i natten (såg ju fint ut)
undrat om det är en kvinnlig fråga…
gått till kiosken
ätit gudomlig friterad kyckling
varit hos farmor och farfar
grillat korv med Pia, Magnus, Henrik och Daniella (och familjen)
ätit skones med dessa
saknat mig :D
fått och döpt billy!
innan vi döpt kommit på massa störda kattnamn
fått min bok läst för mig
blivit kallad ohyra ;)
musikanalyserat med syster
haft en hysteriskt anfall :D
älskat livet
haft Hannah här!
varit i danmark med henne
lärt henne vad gräddbullar är
ätit en stooor glass där
sjungit en lundabo trestämmigt
låtit vinden blåsa runt oss på båten
sett lots
haft deeptalks
ätit bakat bröd 
sett eclipse
jämfört filmen med våra liv
ätit glass i stan
sett en sööt gatumusikant
lärt Hannah skillnaden på cheesecake och ostkaka
haft kräftskiva hos mormor rävås
skrattat åt hans och hans clues
lekt mp3-spelare med Hannah
sjungit klas-göran med henne och mormor
fikat på mossby
sett titanic :D
sett till så chokladasken kantrade:D
blivit kallad Sara
även kallats hörni
haft en sjukt bra dag vid en sjö med Hannah, Agnes och Tora
ätit mjölkchokladtårta
ätit darkside cookies
hispat upp oss över männen i husvagnen bredvid
umgåtts med en dement dementor
ritat i sanden (inte jag)
haft tre tjejer i knät
tagit en massa bilder
lekt lekar
njutit av livet (och colan)
haft sitta-hemma-dag
sett rosa the movie ;)
lyssnat på rockklassiker ;)
vandrat i lund med Hannah och Agnes
piknikat med dessa
avslutat lots
sett camp rock (inte alls en bra sak ju)
varit med billy
älskat astrid-låten
firat Amanda hos Cia med pannkakstårta
sovit i nya lakan <3
fått veta att det finns prinsar och korv
haft pronomensamtal
träffat tatiana
haft megamöte
börjat gymnasiet!
ätit gudomlig choklad
hittat regina- och paramoreungar
haft grillfest med skolfolk (Agnes och Tora)
älskat dragspelslåten
blivit förtrollad av böcker
skrattat åt "mad onna"
gått till bussen och hem
varit på malmöfestivalen en sväng
hört bra sångtextuppläsning
hört 4 blinds konsert 2
sjungit till billy
haft sovmorgnar
jämfört djävulen och carola
skrattat åt prettyboy
älskat tatianas svenska
återsett natta (igen)
hällt vatten ur kul saker
gjort sjukt roliga kursplaneringar
umgåtts med galen natta
läst om eiras hjärta
upptäckt the killers
tittat på mig själv på youtube
sett annalena brodin
sett clas malmberg
sett johan glans 
hört heligt en lördagsmorgon
hört prat om kullagulla
lärt mig att polisen är korkad :D
hört om Anna-Lenas stockholmske son
varit sjukt internationell
upptäckt logiska luckor
spelat och sjungit med Sara och Johanna
sett Harry Potter med syster (helt reaktionslöst)
tillkännagivit hur awesome jag är
haft brittisk handmassage
sett Sara och Sabinis djupa förhållande
tyckt synd om malefoyen
sagt vanishing cabinet
spelat domedagsmusik
umgåtts med vera på en trappa
sjungit regina med Sara, Vera och Erik :D
gjort en skillad powerpoint med jacob
haft fin lunch med Elin, Anastasia, Aron och Evelina
fått färdtjänst
budgetfikat ute med natta <333
träffat asrar på bussen
skrivit och spelat upp rytmkompositionen "fyr erik"
skrivit  to bury a castle
haft domedagar
snackat med en awesome srf-grabb
pratat om svampkörer
ätit fattiga riddare
tänkt på ordet yes
typ gillat matte
skapat random vsd-meningar om ingemar
varit meditativ
skrivit en sång om agnes
nostalgiat mig med gamla texter
läst filmmanuset <33
varit sällskapsdam
gissat intron
sjungit mig varm med natta
haft läskprovning med Natta i tunaparken
fått salladsskålar att dricka ur
sett parent hood
tvingat alla att lyssna på en saxofon ^^
spelat har du hört med folk och varit awesome
vågat improvisera lite
haft d-dag med Agnes och Tora i stan
fått veta att man inte får eller kan vara seriös på mc donalds
åkt buss själv
räknat felen i Emmas meningar
gjort saker undermedvetet tills jag började tänka på det (det var Hannah, men jag gör också det)
satt mig på glasögon, typ
lärt känna leonardo da svenski
fått saker av tatiana ^^
sett på idol
hittat våldtäktslåten
haft sånglektioner
mött Linnea som transvestit
sjungit imagine i mellanspel
blivit underhållen på lektionstid av Jacob
ätit en hel pizza
varit stört lycklig
varit i stan och fixat saras ärenden
suttit nästan bredvid en brittisk grabb på eh.h som halo säger
beordrat Hannah att inte ha tv-kväll med en lilltå som är blå
fått agnes att läsa vsd :D
analyserat melissa
älskat charlies videor :)
mött nya agnes, aka purplegirl
målat mitt inre portrett
gjort en fansy rytm med folk
spelat borrmaskin
ätit glass och kolasås med tatiana
skrivit om galenskap, så sjukt minnesvärt
fått veta att den högsta makten heter nisse
varit efterbliven på ett fint sätt
dissat stefan å det grövsta
hört bra musik i idol
druckit sockerdricka
gjort reklam för sverigedemokraterna :D
lärt mig vad man gör på skumm
kallats ni, nästan, "välkomna"
gjort ett konstverk som ingen skulle förstöra, men om någon skulle, skulle det vara frej
hört låten vem är vem
ofrivilligt skrivit om mine
läst godnattsagor!
ibland kopplat dessa till våra liv
sett johan glans med sara (på tv denna gång)
ätit apelsinkrokant
spelat smooth operator <33
umgåtts med anastasia, evelina, viktor och erik :D
studerat hur viktor kliar sig på anastasias sko, yeah I know…
hittat nemo :D
hört om datorns delar
hört om viktors näringskedja
rättat Tatianas text
ätit på meriten med pappa
bakat och piknikat med Agnes och Tora
randomly blivit joinade av halo
sjungit med henne
lärt mig så sjukt vettiga sakerp å finska
blivit hållen hårt så jag inte skolkar xD
sett se upp för dårarna med mor och översatt turkiskan
haft sångcirkel
skrivit sången you la-la-la-lied
sett treorna göra monologer
hört country på esv:en
haft inspark med Agnes och Tora
sett hitta nemo och lotta på bråkmakargatan med dem ;)
läst sagor
sett champions of rock
lärt mig att man inte ska suga på lysande pinnar
firat nessa och ingemar
skillt på våldtäkt och användning
konstaterat att "nu blev det morgon"
undrat vad som ska göras med a drunken halo
sjungit lady på sången
haft en cool driver
gått runt och varit konstig med Sara
upptäckt säkert (och sjungit det på skånska)
lärt mig när man inte använder ordet snyta
undrat vad biljetterna ska kosta nu…
sjungit hannah to sleep
skrivit om I need you now med massa klockslag
sjungit stämmor med Karolin :D
fått lära mig hur bra allt vore om sverige blev uppvärmt
skrivit värsta texten om sverigedemokraterna helt randomly xD
sett galakonsert
där sett björn kjellman :D
haft roligt åt ordet strövandes
fått skrtttspasmer åt efternamn
bakat muffins med min kära syster
träffat en awesome unge helt randomly
testat gräddnougat
chattat med linsie!:o
hittat ett nytt lås o.o
lyssnat på bildesteter
gjort värsta dikten om assberger
aderat sparkar till hela balletten (fast nej, men skitsamma)
hört om drogadeo ch dna-förändrade fjärilar
även hört om maskinen "reverse"
kastat brybollar
skrivit en tredje vers på lars persson med syster
bestämt mig för att det räcker med skit och mög (vilket jag fan borde ha gjort i januari!)
gjort alla till djur
smakat på frihet med agnes och hennes sara <33
gått i halv storm!
stalkat Agnes och Sara på stan
undrat var adelinas lampa gick
gått på en låång och fin promenad med Agnes
ätit smartiskakor
haft filmkväll med syster och far <333
showat off min skottska
återigen älskat saras timeing
fikat på marthas med Agnes och Tora
sagt ao efter allt som sades (etceterao!)
skrattat åt pappas resonemang
förstått när sara verkligen fattar
skrivit en dikt om tuna
börjat skriva en ny boook
pratat med gårdsfolk
lekt lekar på matten
följt fridas awesome dagordning
varit emmig
sett tusen gånger starkare
varit på teneriffa!
bott på poolplan
skrattat kopiöst åt apollon och oraklet i oljetråget
lärt mamma och pappa en spansk mening
solat och badat och så
åkt på en fin båttur
stått på en båt i vågor :D
varit "cool"
skrattat åt kaipurinia :D
ätit up utan att bli mätt
ätit banana split
hört bluntie på tv
haft roligt åt "eller?"…eller, hade vi?
inte gillat att ge :D
undrat vilka störda jävlar som äter sylt till köttbullar ;)
gjorthaft telepatiska dialoger
försökt prata dramatiskt när Agnes sjöng dramatiskt 
delat upp skuld över veckodagarna
lärt mig hur man planerar ett mord
gjort disco-version på 16 tons :D
fått kaka av av agnes i skolan <3
skrivit en gemu-låt på…gemun!
haft fredagskväll med mamma
skrivit en sång till ingemar
skapat bandet aaaa
insett cooola saker
bakat 
älskat speak now
varit pelle
inte haft någon säg
hört asien skrika…
hört nattas dåliga skämt
skakat hand med osynliga läsare
analyserat oedipus
sjungit för signe med folk
firat mormor för första gången
lärt gamla folk säga random
skrivit jingel med Anastasia och Evelina
spekulerat i cleverus (och jag tänkte ju på nåt helt annat då men det sa jag inte…)
fikat på norra fäladen med Natta
blivit körd hit och dit
åkt skridskor o.o
undrat vem som gav heffaklumpen ett gevär
firat tora
givit henne bästa presenten
sjungit med hennes syster ;)
talat om the lord of the grilled fireflies
åkt till ikea för sent 
pratat dalmål med onna
sett vampires suck
funderat i vad som skulle hända om onna var tysk
bakat med natta
insett att sara är dömt att förstöra afrika
hört patrik spela banjo
bevittnat allsång
sett en cool jingel
lyssnat radio egoina :D
köpt presnet till agnes med natta och varit stört effektiv
hört paramore på olens
hört om folk som bara har två ben!
haft adventssång
umgåtts med agnes och sara i kaffeterian
fått glass i skolan
haft gemu där alla fattade allt!
kallat alla ankor
lyssnat på månen går med långa ben <33
borstat toras hår
firat agnes 
köpt sånna byxor man måste knäppa upp ;)
firat mormor för andra gången
blivit skrämd av kusiner
legat i mormors säng med syster och kusiner och tittat på klipp
varit på kulturen
provat äppelskivor
tagit foto från en leksaksbil
läst emi och roni :D
worshipat onna 13
läst bästa parodin på mig
blivit hårmisshandlad
haft en fansy lärare
fått jullåtar av ingemar
sett spymf-konserten
börjat seeent
hört om petter- och sparrisländerna
lärt oss om gay- och nazzitonarter
gjurt suspekta saker hela året
köpt farbror agnes med natta :D
sett en fin ljudinstallation och varit lycklig med natta
fått viktig information…
lärt mig att incest ökar risken för incest
vallfärdat till algrens
insett att jag och anja helt enkelt är mycket smartare än alla andra
vooorshipat onnas låt
provat att slå huvudet i bordet 
haft en brittisk driver!
jobbat och blubblat med en störd petter
åkt till stockholm helt gratis!
sett idolfinalen!
träffat nina till sist
suttit på golvet på centralen xD
skrikit!:o
sovit på hotell med Hannah
mött onnas nya lägenhet
mött och älskat skoga
ätit gudomlig mat där
lyckats timea in lots
haft allmänt kul åt vita limosiner och allting
sett luciatåg
skrivit bästa sagan på spanska
blivit skrämd av prinsar…
kommit fram till att liv är jesus (det bara kom till oss)
sett en reanactment av min julskinka har rymt
gjort last christmas på svenska
mobbat systers sätt att hälla choklad
gått på någon random julfest på skolan där folk hörde vad jag sa
lärt mig vad agnes och sagas iner smirks heter
sett harry potter på bio minsann
varit i malmö med natta
köpt julaklappar
tjatat om nashwille
pratat med hannah och agnes i två telefoner samtidigt
hittat min syster
skrattat ås iris
hört mamma argumentera :D
bakat "paper cakes"
skrattat åt sullan
spånat till antologin
gett ingemar en plats i denna
spelat allmänt kickass på gitarr xD
insett malins dåliga mamma-abilities
slutat skolan (oj det ser ju kul ut)
fikat och köpt skor med mamma
gjort knäck och fudge
firat jul <3
ätit och sett det nya för i år
lagt ägg xD
varit i västergötland och firat
sett läskig deckare
kunnat allt i marie antoinette
gjort sara till psykopat xD
varit en klyftig kvinna
lärt känna "carl"
fått en hel skokartong godis av Hannah <333
fått biljetter till spamalot och en "användbar baksida"xD 
fått en bandöverförarsak!
upptäckt I blame coco
upptäckt marina and the diamonds
upptäckt brandon flowers som soloartist
upptäckt natasha bedingfield
knarkat melissa med syster
gjort bästa julklappen åt henne ;)
hört om när pia satte på korna och sara tittade på :D
haft två olika hörlurar i öronen
fått lite ischoklad
pratat en mycket loving dikt
gift mig med julen
insett hur bra alla är och vad alla har gjort för mitt år 
läst historiker 
spekulerat i sprudlande murar
återsett onna
hört mammas tolkning på melissa (vem har lämnat mig?)
haft ett bra nyår (hoppas jag;))
haft ett ännu bättre år än det förra, tack alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emmmsssiii Beeeemmsssiii!!! XDD I read it all an' it made me remember it all... Those rly were the days weren't they? or perhaps these are the days? an' it's only gettin' betteh'? <33333

/var jag en dement dementor? XP

2010-12-31 @ 18:13:20
Postat av: Anonym

-in bed

2010-12-31 @ 18:14:07
Postat av: Anonym

ohhh just one more thiiing! in this year I gave ya my first real hug X3

2010-12-31 @ 21:51:21
Postat av: Shass

Moder, kulla, vad du har haft mycket för dig. Roligt att se dock. :) Jag bara önskar att det hände hälften så mycket i mitt liv. Pff. Kanske borde ha det som nyårslöfte, att ha en lista lika lång som din nästa år ;)

2011-01-02 @ 01:09:04
URL: http://shass.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0