fattaruuu??!!

jag har nu ätit mat och tittat på singoff med pappa och delvis mamma. det var några grabbar från nashwille. jag hade ett långt tal om varför jag ville åka till nashwille, vilket slutade med´rubriken. detta sa jag sen om olika saker. :D I kinda loved. och ja, allt är bra. fast inte. vänj er.:D förut pratade jag med hannah och Agnes i två telefoner samtidigt. det var amazing. agnes ringde och undrade vad som hade hänt och det slutade med en massa störda konversationer och att båda var väldans söwta. och min bok stapplar på och jag äter tills jag sväller till en liten balong. sen kan någon spränga mig. vad skoj! liksom...poffelipoff. hihihi. oj vad klockan går. hihihi. det är kul att skriva hihihi, för man ser lite störd ut. lite drogad eller nåt. oj jag glömde skriva klart, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0