han är ingen skånsk sockerbeta, det är jag!

Rubriken är mammas geniala slut på en lång utläggning om hur man uttalar ordet sirap. oh, o I love my family. And the killers. And Hannah. denna pratade jag med hela förmiddagen och en stund på eftermiddagen, däremellan bakade jag bröd minsann. nej jag skojar bara, vet inte varför jag skrev det, jag åt bakat bröd som pappa hade bakat. det var mycket, mycket, mycket gott. sen gick vi och köpte pepparkaksdeg till "paper cakes" som Hannah kallar dem. Jo jag vet, very sweet. sedan bakade vi sådana under mycket skratt åt bland annat "sullan" och allmänt brittiskt flumm. nu sitter jag och galer som en tupp. försöker hinna med i refrängen på skemo limo, mycket vackert yeah I know. jag vill kunna spela och sjunga en regina-låt på piano. och jag spelar inte ens piano! I know, I am slightly weird. och klockan är liksom halv sju, hur gick detta till?:D kvällen går sin lilla gång och världen ler lite emot mig fast ingen svajaj på msn. och tänk om benjamin franklin kom och satt barnvakt åt ens fyra ungar. regina spektor är störd. det är sara också, sa pappa åt henne. "en blind och en störd..." två störda varav en blind, I´d say. om någon är störd, så är det minsann jag. och nu ska jag lyssna på sweet jackie bara för att vi pratade om det. fint, låtere, och snart ska jag showra. detta brydde sig alla om. så sjukt spännande, jo, jag veeeet. alltså, om jag kunde ta en stämma vore allt bra. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0