if the right one doesn´t get you, then the left one will!

Idag började jag lite trevligt med "naturkunskap" som jag spenderade med halo. Vi jobbade en stund och sedan gick vi omkring och var lite, eller jag följde med henne ut för hon behövde ofrisk luft och sen till skolsystris.

sedan spelade vi upp 16 tons, och jag tror att det kan ha gått bra kanske fast nej förresten. usch. men jag försökte iallafall. jobbigtn är karolin sjunger i en annan grupp, liksom. iallafall så var det sen svenska och sen lunch, där jag hade mycket trevligt med Michelle och Liv. Vi kom fram till att Liv var Jesus, av en hel del anledningar. Först av allt svarade hon på frågan om hur hon visste när vi började med "det kom till mig", och sen insåg jag att det kommer stå "här vilar liv" på hennes gravsten. alltså, hon kommer uppstå, alltså...Jesus Crist!:D sen tråkig kör förutom fridas och jakobs reanactment of min julskinka har rymt.:D jaja, nu är jag här och sitter och dricker julmust och äter godis för "på jul ska man ha kul". så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0