ít´s like falling in love

Hajhaj, idag äre fredag. Japp.;) som om ingen visste. den började med "matte" som inte var nåt att tala om och sen elak styrketräning. som jag dock överlevde. sen rätt trevlig lunch och gemu där jag gjort mitt prov, två "fel" (som egentligen var rätt)! suxess!:D sen tina och sedan lämnade jag in min rapport. just nu...gissa? precis, just nu är jag jättehungrig! jag borde äta när jag är hungrig! fast jag känner itne för det. lasey ursäktar sig lite, och jag borde duscha. vilket jag också ska göra. först ska jag bara njuta av min ocla och sjunga lite. det gick dåligt, om man säger så, med sjungandet så nu drar jag iväg minsann och da.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ DU NÄMNDE INTE KNÄCKEN DIN DÅRE... KNÄCK PÅ DIG! I mean wasn't that like AWESOME times THOUSAND I mean, I just meeeaaan ! Oh come on! allright maybe making it was bettah buh I mean just placing one thousand "knäck" pieces on a table (and in one and a half hour every single one of em was gone)! That is just great!

2010-12-17 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0