jag känner en som drömmer stora drömmar (och det är jag)

jag vet inte hur jag kom att tänka på den urdåliga låten men det är ett fint minne och jag är lite bitter över att alla är så bra som jag blir lite då och då. men idag var det fredag, halo var i skolan (ja, jag vet!:o:o) och på matten flummade vi. Jag och Julia var lost på olika plan, Karl-oskar sjöng fina sånger och alla var konstiga och trötta. hej mitt vinterland sjöng han, men han fick inte så han sjöng "hej mitt sparrisland" eller "hej mitt petterland". Ja, det var fint.:D på idrotten gick alla fel utom jag och aron, jamen underbart då, och sen på gemun hade vi det bra. vi fick veta att det inte bara finns en nazzi-tonart (c-dur) utan även en homotonart(g-dur, gay-dur på skånska). allmänt underbart! sedan har jag pratat med tina, umgåtts med fmailj och pratat lite med älskling. nu är det snart idol som gäller minsann och dag, hur det nu stavas. min sanna och dag är bättre, tycker jag!:D nej, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0