peeter is comin to town

underbar eftermiddag med lilla Natta. Vi skulle gå och äta julchokladboll så vi gick genom det ovanligt snöiga Lund till coffee point där vi åt nämnda chokladbollar och päron/hallonsoda och pratade en massa om tatiana (hon hade inte hört nåt! :o:o) och trevligheter. Sen gick vi på "julmarknaden" vilket var sinnessjukt amazing. Där fanns inte bara en belysning utan en helt random ljudinstalasion. där var folk på olika språk som pratade om olika saker. en spansk tjej, en sööööt brittisk grabb, en japan (jag saknade mina halvjapaner), några svenskar och en söt norska bland annat. jag blev allmänt glado ch sen väntade vi i hundra år på bussen och pratade engelska. suxess!:D jag fick en lussekatt av lilla natta och älskade russin. nu är jag ehmma, mår extreeemt bra och ska sen plugga. vill inte. ska skriva om trasiga människor i min bok. I love it. fast man blir ledsen, men det g;r inget. nu ska jag gå och göra just detta.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0