spawn of satan eating a muffin, now that´s a headline...newspapers, interested?

I mean seriously. I denna bok finns djävulens dotter. hon är blond(blind skrev jag först, mvg till mig), muffinsätande och kyrklig. holy shit. på tal om sånt insåg jag igår att jag har en syster. kinda. Hannahs kompis Iris, är detta. hon heter iris black. på riktiiiiigt. och hon har en bror som heter sam. på riktiiiigt. hennes kommentar på "I have another personality called emma black, so maybe we´re sisters" var "I have a sister! cool!" och sen "I have a blind sister!" ja, alltså, jag vet. also: jag sa att seende var coola och hon svarade "I know, I´m so freaking cool!". hahahahahha. och klockan går, klockan är tolv, hahahaha failande. och nu går jag här minsann. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0