the sinderella of metal

igår sågade jag på idol med min kära fmilj (minus mamma) och därifrån, typ, kommer rubriken. grunna på den ni.:D Sara störde oss med lost i pauserna och berättade allt som händer typ som om vi brydde oss och vi hade det allmänt bra. på kvällen hade jag först ont (skrev om en helt låtrefräng till aj aj aj, men vilken minns jag inte nu) men sen pratade jag med älskling och gjorde andra saker man kan göra en vanlig fredagskväll. fast jag var väldigt ledsen på slutet, men i allafall.:( idag är det lördag, och jag ska ut och vandra. kul för mig, liksooom! kallt! men mitt eget fel, så det ska bli trevlans säger vi. med lilla natta ska jag vandra och nu ska jag vandra bort från er moahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0