Agnes Wallberg har inget liv, men det har jag, och det saknar jag.

Detta inlägget skrivs på en so-lektion. Åsa snackar om att det föds för lite barn. Diskutionen hettar till, och detta inlägg är endast till för att glädja Agnes, och att gnälla över att jag saknar mitt liv. Böhöhö. Folk tycker att vi ska avliva gamla, och bernard ropar "kristdemokrat-power!". Jag fattar ingenting. Jag borde lyssna. Verkligen. Agnes, detta är ditt fel! Bli frisk så jag slipper skriva inlägg åt dig! Och angående att hon inte har nåt liv, så skrev hon till mig om black-inlägget en minut efter publicering. Helt seriöst. Sitter hon och kollar min blogg non stop? Jag tror det.:D alla hatar Åsa, och nu ska vi få våra redovisningarna. hejrå kära folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) .... you just made my day :)

¨



Aaaand oh holy shit jag har glömt mejla in Amandas och min redovisning....

2010-02-17 @ 11:28:49
Postat av: Hannah

hahahaha! Jadu, jag fick plats på ett hörn. Fast det var det ingen annan än jag som fattade. Jag gillar det där, tror jag. Eller jag vet inte. Ditt liv svälter.

2010-02-17 @ 12:18:44
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0