ännu en fredag, men en mycket viktig en

Ja, det är ju Hannahs sextonårsdag! Visst är det helt underbarigt? Fira henne bör man! Det gjorde vi här hemma. Kanelbullar, åt vi.xD

på morgonen ringde jag och grattade gullungen och sen åkte jag till skol för matte och andra hemska lektioner. Franska och engelska och mojs. Sen på lunchen gick jag, Agnes, Elise och Tora hem till Tora och åt mackor och choklad. Där kom jag fram till att alla mina lundakompisar är elaka! De umgås bara med mig för att ha någon att förolämpa och provocera samt en bra ursäkt för att få komma för sent! Under den korta stunden vi var där fick jag höra att jag har ett iskallt hjärta, ett hjärta som brinner i helvetet och att jag är en man! Agnes var även dum som vanligt. Sen kom vi tillbaka ("låt emma komma in fem minuter för sent <33") och sen blev dagen sämre. Svart, blev den. Höll skiten på avstånd genom redskapsgymnastik och lerfigurer, och väl hemma var det borta. :D har här fått Hannahs reaktion på min present, ätit pizza, kollat på de kallar oss artister och suttit här med chips, Moore, Ryding och..ingemar. han hae inget efternamn.xD nej, får väl räcka sådär då antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0