aparently I´m sick

Imorgon ska jag visst vara hemma för jag mår dåligt. Val hade jag inget, var redan sjukanmäld när jag fick höra. Så jag har sportlov då alltså. Det känns inte ett dugg bra. Mådde nääästan bra när jag åt pizza med natta men inte nu. not one bit. typ usch. vad händer med mig? Liksom förut var det svart ibland nu är det svart hela dagarna i en vecka. Känns ju uppmuntrande! Och jag undrar varför maybe med kelly clarcsson berör mig så starkt. jag kan egentligen inte koppla den men den känns ändå som jag. Kanske för att hon skriker "I´m confused as heeell!". Den här är också som gjord för mig. Save you alltså. "I can call you, wish you well, but nothing I can say is gonna change this". Hej sanning. Och nej det går inte att blogga mer.

Kommentarer
Postat av: Hannah

är det svart jämt?

2010-02-19 @ 10:59:52
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

tråkigt att du har sportlov denna vecka..jag har nästa jag. Fast i och för sig kommer jag vara borta hela den veckan, så det blir inga skype all day eller så, tyvärr..

2010-02-20 @ 08:51:35
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0