folk går väl inte sådär hoppas jag?

Hejehj
Oj, fint, stora bokstäver i rubriken. Gud, jag är helt slut. Nu ska jag prata om den här lååååååååååånga dagen litegrann fast jag hinner inte fuck it.

Den började med skolan. Tråkigt. Flummade med syster på franskan och gnälde allmänt.:D sen..sen..åkte jag till psykologfolket. Detta var...ganska hemskt. Tydligen sa mitt kroppsspråk "jag klarar inte av det här, så jag måste skratta". Men min psykolog är okej. Hon är inte alls en psykolog förresten, utan en kurator. Men hon inte bry, så jag inte heller bör.:D

sen sjukgymnasten där vi filmade min gång och alla flummade. Jag pratade brittiska och sa det som står i rubriken och ja allting annat. Sen skrivargrupp där vi skrev om hugo, eftersom han inte var där. Sen skrev vi om dödssynder då jag lyckades skriva en hyllning till regina spector, prata om Satan och ursäkta mig själv i en kort dikt. jag är bra.:D nej nu måste jag..göra..mycket.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fin stavning på Spektor. ;)

2010-02-02 @ 09:42:44
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Sharon

Keep your head up, don't give up so fast

Even the hardest times will pass

Have some confidence, baby

Got to believe in yourself

To get on top of the world

2010-02-02 @ 12:09:06
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0