God, I love hello saferide

Det finns verkligen ingen som kan beskriva en känsla som Annika Norlin. Det finns ett antal exempel på det. Sånna där känslor som man inte brukar prata om. My best friend, get sick soon, Anna, nothing like you when you´re gone, jag kan fortsätta för evigt. Jag dör härborta. Men det var inte det jag ville prata om. Vad jag ville prata om vet jag inte. Undrar om den här låten handlar om en sextonåring som har sex med en gammal gubbe. Att hon har sex fattar jag men sen säger hon "I was scared he´d have a heart atack, and die" detta gillar inte jag. Men nu skulle jag ju inte prata om det sa jag ju! Jag skulle prata om att jag nu har varit på sånggrupp. Det var jobbigt, långa toner och annat nasty. Har även ätit hemgjorde hamburgare och blivit förhörd på biologi. Nu vet jag allt jag inte visste förr. Och provet är inte ens imorgon! This is just awesome. Men jag bör jobba teknik. Igen. Alltid. Men sen lär jag aldrig se röken av teknik igen. Aaawesomeeee.:D nej, nu ska jag sluta blogga och uppta ingens tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0