hello folcs...

Ja, idag har det varit onsdag. Det var först skrämmande svart, men sen pratade jag med älskling och blev hög iställe. :D sen åkte jag lite längdisar, fikade på mc donalds och sen gick vi till folket i stugan bredvid för mat och kanasta som jag fölorade på. Nu pratas det om min grabb. jag älskar den här boken, för mina grabbar är överallt. Söta är dem. Det här är den enda boken som blackis är söt i. kanske för att han typ inte är med? Haha, ja jag tror det.:Ddär var den andra också! jag älska mycho.<3 Gud, det går verkligen inte att koncenterar sig. jag ger up. xD

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du bör inte sär skriva McDonalds. :D

2010-02-25 @ 14:48:32
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och Hannah bör ej särskriva "särskriva"!

Ha det så kul hos sälarna!

2010-02-25 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0