helt fantastiskt

Den här dagen är bryyyvääärd.:D sen jag lämnat bloggandet åt jag kyckling och hade redskapsgymnastikis. Jag klarade!:D jag mår alltid jättedåligt då, om ni inte visste, men nu var det helt okej! :D
sen åkte jag till bup och Tina. Hon var underbar.:D
jag: joo, idag var då dessvärre en jätteba dag.
hon: åh nej, vad onöödigt att du är här!

ja, ni attar. Sen åkte jag och fixade bankkort, handlade och sen fikade vi här hemmainnan jag satte mig här igen. Nu jag stta här, msna mig med you-know-who (eller nähä, inte nu längre :(:(:() och läsa bokis. Spännande, är den. Vampyhrisarna ränner runt. Seriöst, jag ääääääälskar vampyrer. Jag vill skriva om en vampyr någon gång. Det finns en massa intressanta saker om dem man kan skriva om. Som alla andra redan har gjort. Damnit.:(

Kommentarer
Postat av: Hannah

Anonym igen. :D Ja, det är underbart att skriva skräck. Jag älskar det.

2010-02-11 @ 19:52:22
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0