hugofiction

inte för att ni bry läsa detta, men aja. kul förresten att jag skrev detta dagen efter att han var veckans vän. lite obsesion-varning, don´t yah think?xD

Hugofiction

Han var lite av ett experiment. Ett sånt som exploderar i tusen gnistor och flyger upp ur kokkärlet eller vad det nu blandades till i. Det liksom fräste till och så poff! Där var han. Eller alltså nej, så var det inte alls, men det verkar lite så tycker jag. Han hade ju en sån bra kemi, menar jag. Han har en väldigt spännande (och högst underlig) fantasi och visuell kapacitet, så bra att det nog är konstgjort. Jag tycker lite synd om grabben faktiskt, att han fick leva i denna värld utan oss så länge. De andra är ju så ointressanta. Ja, man ska väl gratulera då eller nåt. Grattis Hugo, nu finns du enligt oss! Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha, verkligen. ;) Rävås och Hugo sitter i ett träääd. :p

2010-02-02 @ 09:40:34
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem e denna Hugo som du aldrig berättat om?

och mina signaturer är bara så dumma som läsaren är...

/Dum-Dum ge mig Gum-Gum

2010-02-02 @ 17:13:48
Postat av: Sandra R

Håller med Hannah, rävå och hugo sitter i ett träd oc...:D

2010-02-04 @ 07:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0