just don´t let me fall asleep, feeling empty again..

Well både igår och idag var dåliga dagar. Igår var det nationellt prov, yay. Men jag tror jag klarade det helt okej. Det var dessutom diverse random lektioner. Typ..jag minns inte. Massa skit. Allmänt svart och hemskt. Idag också. Svaaaaaaaaaart. Kul va? Hemsk slöjd och ig på läxförhöret igår och en massa tankar och oro. Alltid. Jag vet inte när jag började oroa mig egentligen men nu gör jag det hela tiden. För att allt ska gå åt helvete. Det kommer det att göra också. Jag är egentligen bara ett ord från helvetet, känns det som. Det är väl inte så antar jag men så känns det. Ett ord. Säg bara inte det så ska allt gå bra. Till slut kommer det att gå bra så länge jag har kvar min..livlina? ja, typ. oj, vad sorgligt det låter. Ja nu har jag tea och borde jobba men orkar inte. borde gå till bilden orkar inte. Vill inte kämpa en massa. Vill inte ivll inte vill inte blogga om skiten! Ska inte. Ska sluta. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0