kommentarsvar+skrivarkursmaterial

Í-can´t-believe-this! :( :( jag glömde säga att Hannah är jsuk, men nämnde Agnes. *piska blodig* så får jag inte gööööra! Och till dina andra kommentarer så..gjorde de mest ont. jag vilja ge dig en familj. och lära mig stava. Och..och..vad var det mer? Jag minns inte. Men nu ska ni få läsa hur det ser ut när Emma får uppgiften att tappa kontrollen. "dit t skratt är som en fest" var vår första halva mening. here you go folcs!
br/>Ditt skratt är en fest men den saknar tårta. Och presnter. Det är bara drickat. Kolsyran. Typ mineralvatten med en massa bubblor som bara skuttar hit och dit. En nykteristfest, eller kanske champagne. Jag hatar att stava. Fuck it. Det här är svårt för jag kan liksom inte tappa kontrollen det är typ omöjligt hur gööör alla andra? Det enda som händer är att jag börjar babbla fast det är ju meningen kom jag på nu eh ja jag kanske borde sätta punkt. Dessa jävla trumpeter är det ens trumenter? Stackars niklas när han måste läsa detta, äsch jag jgör det själv. Ingemar undrar nog vadfan jag håller på med. Oj detta skulle ju handla om något skratt. Bubbel bubbel. Varför tänkeer jag på bubblor när jag hör ordet skratt? Folk skrattar ju inte som bubblor. Haha, vad kul det hade låtit om folk gjorde det! Liksom, *skämt* blublublubbb! Haha det är nog så folk skrattar i aquarier. Fin stavning emma lilla. Jag är inte liten! Jo det säger galla, att jag är liten. Smal alltså. Det tror inte jag på. Ofta ni bryr er om att lyssna på babbel om hur smal/icke-smal jag är. Det låter ju som..som..nåt typ hemskt. Täntke skriva som en hora, men det gör det ju inte. Fast de säkert bry sin vikt. Oj, hegrejiska bör man inte skriva på på skrivargruppen. Där bör man inte skriva sånna här konstiga saker. Varför hör jag en röst som läser upp detta medans jag skriver? Det är ju niklas jag hör, kom jag på nu. Blandat med ingemar. Hej hej niklas där inne i huvudet på mig! Oppas du har det trevlijgt medans du läser detta obegripliga. Jag kaaaan inte skriva fort. Ser bara strange ut. Jag vill tappa kontrollen! Jag vågar inte för då skulle jag bara skriva helt random konstiga ord och det vill jag inte för då kanske min själ skulle ramla ut eller så. Den skulle se så konstig ut på bordet tror jag. Vilken själ har färgen? Nej, jag menar vilken färg har själen?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du börjar bli som jag. "Vilken själ har färgen"

2010-02-08 @ 21:38:20
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Vispen

Haha, vad roligt du skriver ibland:)

2010-02-10 @ 14:21:43
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: Axel

Grajt!!! Kul att läsa, men jag sakna hegreiska ^^

2010-02-10 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0