måndag i sälen, still inga sälar

Ja idag har jag och pappa helt skolkat från skidåkningen och bara typ suttit här. Idag har jag nostalgiat mig en hel del på rowlingfanclub vilket som vanligt av ig ångest men även huuuuge skrattspasmer. Läste en jag aldrig läst förr. den var, ska vi säga underhållande? jag typ dog och alla undrade vadfan som var så kul. De fick ej höra.:D har även gått på en tur till ica, där det införskaffades förnödenheter. Vi köpte även vantar åt mig och har nu kränkt i oss varsin nutellamacka. jag trodde ej att detta var gott, men ack, så fel jag hade. Nu sitter vi här i tystnaden. denna tystnad dödar mig. jag vill lyssna på musiiik. jagoch pappa försökte föra över musik från min dator till hans med hjälp av dongeln som även är en minnessticka, men det funkade inte. jag blev ledsen.:(:( jag som ville se pappa lyssna på min musik. wellwell, inge att göra åt I suppose. jag kan ju läsa också om jag vill, men orkar inte av någon oförklarlig anledning. inte orkar jag blogga heller.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Cool dongel. :O

2010-02-23 @ 12:09:36
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Visste du inte att nutella är gott?? Då hade du verkligen missat något!

2010-02-24 @ 19:40:43
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0