pitch black, almost

hellohello
ja, denna dag har kinda sugit väldigt mycket. Har känt mig lite allmänt fucked up hela dagen. Har gått runt och analyserat mitt dåligtmående. Fick nemligen en ny sort imorse. Ja detta är då spännande som attan!:D men nu är jag tillbaka i det gamla vanliga. känns bra.

Ja dagen började med att ha blinnababbel för sexorna. Det sög. Sen spanska och no. sög. lunchen va dock god. <3 sen så var det möte med ett par it-grabbar som brydde ingemar. sen hemsk hemkunskap, sjukgymnast ochc skrivargrupp där jag mådde typ väldigt dåligt hela tiden. På vägen hem hörde jag dock slide på radion och saknade älskling.<333

För att svara på Onnas komm entar så..vad fan! jag har glömt vad hon frågade! Gud, detta är ju löjligt. jag kan verkligen inte komma på det. Aja, kan väl ge wallberg lite sympati få för hennes onda hemska elaka öra. det kom jag ihåg. good of me.xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

yey! very good Ems!!

/Me

2010-02-16 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0