saaaknaaad

Det är inte svart längre nu faktiskt. Ringde älskling påväg hem och vi hade mycket trevligt. Jag mådde jättebra tillslut, fast det märktes kanske inte? I alla fall så sitter jag här och läser(försöker hänga med, lovar), chattar med Agnes och Axel och totalsaknar. Kanske borde plugga? Men vet inte vad. Så jag skiter i det. Men imorgon har jag bara typ en och en halv lektion. Fint. Först nationellt i tre timmar och sen idrott och engelska, men på engelskan går jag och åker till bup. trevligt! Hahahaha! Jag och Agnes sitter och pratar om hur jag skulle klara mig utan ingemar. Hon sa att jag ju hade henne, men jag påpekade att jag inte skulle ha Hannah! liksom, hallå. Men då kom hon på den brilianta idén "you could use ingemarilina!":D:D jaaa, det kan man ju gööra. Nej, nu ska jag hänga med i vampyrisarnas upptåg och dramatiska mojar.:)

Kommentarer
Postat av: hannah

Detta är mycket intressant om man iaktar det objektivt. Det är som att du låter mig vara anonym. Hmmm...

2010-02-10 @ 23:19:01
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Emma, vad har hänt? Vad gör du hos bup? så dålig är du väl inte?

2010-02-11 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0