saker jag verkligen önskar just nu

Att inrikesflygen blir billigare
att jag kunde spela gitarr
att jag kunde skriva låtar
att jag kunde många språk flytande
att jag var en sån människa som går på långa promenader i snön mitt i natten
att jag fick ett mail från någon av mina grabbar, helst satan
eller nej ännu hellre att jag fick besök från en av mina grabbar, helst Satan
att jag klarar provet imorgon
att jag får en stil och en identitet
att Hannah Mathilda Ryding var här nu
att tof inte var slut
att tiden slutar gå
att tiden går långsamare
att jag blir bättre på att ta kritik
att jag var snygg
att jag lär mig skriva ett inlägg i rätt tempusformer!
att det blir fint på gymnasiet
att jag slipper skriva sådana här listor
att det bara blir bra med allting. typ tack.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Aww..gullunge. <33 Deprimerande, though. Långprommenader i snön mitt i natten låter som jag. Vem var det som hade gjort det? Tilda? Eller kom du på det bara sådär? Och klaga inte på ditt utseende, för det är det inget fel på. Och vad mer? Gitarr får du ju förhoppningsvis lära dig på gymnasiet, och det blir säkert fint. En identitet har du ju. Stilen får du väl jobba på. Provet går säkert bra, och vill du lära dig flera språk flytande är det bara att göra det. Det mesta av det här är saker du kan uppnå om du försöker. Alla måste vi kämpa för det vi vill ha.

2010-02-05 @ 11:51:21
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: asrar

Mäh. du är underbar! och vi borde skriva låtar tillsammans :)

2010-02-05 @ 18:45:21
URL: http://asrars.blogg.se/
Postat av: Anonym

det här handlar bara om att ha rätt inställning :) vi klarar det hur lätt som helst nummer:

1. flygen fixar sig självt ska du se...

2. Att spela gitarr är inget svårt... att spela låtar och ackord däremot är svårare men eftersom jag är optimistisk så lägger vi en gitarr i din hand så att du kan slå litt på den och voila musica!

3.skriva låtar behöver ej vara en konst jamenar se på Liam Lynch... (som du märker satsar jag aldrig på att vara bäst utan att klara det

4. du kan redan nåra eng, sve, hrm nästan spa o fra iallafall med inblandning av sve.Sen ä de bara å plugga

5.lätt fixat... vänta du bara...

6. även det nästintill lätt fixat.......

7.hrm ränas det med en cosplayare?

8.aja men det gick ju finfint...

9.hahahahaha skämta lagom, jag känner ingen med en sådan personlighet som du, den ger dig en alldeles egen speciell identitet, om du vill ha en klädstil ställer jag en fråga VARFÖR? du är ju redan någon! du ska inte försöka smälta in i mängden med en modestil!

10. Hon är ju här (syftar på hennes inlägg två inlägg upp)¨

11.okej här kan jag inte stötta dig utan på denna punkt låter jag dig bryta ihop då jag inte kommer ihåg vad tof är?

12. du sa till mmig att inte önska detta så önskar du det själv? hmph!

13 ja men det här kan vi dock ej fixa :/ men tääänk vad tråkig en matte lektion skulle vara då!!!

14. varför skulle du behöva det? å om du verkligen vill det skulle jag dock inte vara den ultimata personen att hjälpa dig :)

15. Helt katastrofal onödig tanke då den enda som bryr sig är du! och varför skulle du inte vara snygg? du har väl inte direkt sättt dig i spegeln ;P

16. LOL den enda som skulle tycka om det skulle vara Danielle

17. Om det inte blir det så är det ändå bara i 3 år och du har ju mig, bilbo och T

18. men sådana här listor är så roliga att besvara ju :/

19. Vad skulle du då ha å se fram emot?

/Världens mest okänsliga tölp som du dessutom lovat att inte lyssna/prata med mer på heeeeela dan :)

2010-02-05 @ 20:33:22
Postat av: Sandra R

Fiiina önskningar.

emma, du ha en identitet. Snygg behöver man inte vara heller.

2010-02-06 @ 13:11:35
Postat av: Sharon

Du är en tuffing. Glöm aldrig det!

2010-02-07 @ 21:13:59
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0