and the snow is coming don´t you know?

Ja, onsdag är det nu. Den började med en äcklig frukost och att åka taxi pratandes med Hannah. Jag såg tydligen upprörd ut då, enligt susanne. Sen var det spanska som var otroligt waste. Vi gjorde tp ingenting, men v´r vikariegrabb är cool. Well sen so med redovisningar och sen alkohol'föreläsning från hassela. Det var helt okej, vi pratade typ om a-kariärer och b-kariärer. Min klass var jobbigt. As always. Sen lunch och grejer. Vi ar idag babblat om norska översättningar till harry potter. Skrattspasmer * 1000. Alla borde prova. Man tror att det är en parodi.:D efter lunchen svenska och musik. D'r repade alla hey stephen vilket var mer ångestbelagt än vad jag trodde. V'ldigt, faktiskt. Sen på tean gick jag faktiskt och hade bild! Alldeles självmant..nästan. Det var inte svart. jo, lite i¨b¨rjan, men jag klarade upptifterna och Tora stöttade med flum. Vi diskuterade klassisk musik, strypta spegelbilder och ballett (vilket är en ledtråd till dig, Agnes:D). Sen har jag suttit här. Skolkar från sånggruppen på grund av snön. mohaha. :D well, byebye dadjpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0