and you pretend for us, and you pretend for them

Fredagsmorgon och kan lika g'nra blogga som nåt annat kände jag så jag gjorde det. Flyleaf skrålar och nuuuu svarade hannah.:D det ville jag. Jaja, vad har hänt på morgonen? Har mest leagt och smsat. Jag har redan hunnit få ett brutalt pleasure-pain-anfall så kraftigt att jag fick ligga stilla, spänna hela kroppen ch andas stötvis. Men det var mitt eget fel, även om jag inte bär hela skulden. Vill inte namnge syndaren, mest för att jag inte vet vad hon heter. Annars hade jag nog gjort det, she wouldn´t mind. Hon skrev en gång en fanfiction. Jag läste den för otroligt länge sen, på denyal-tiden som den här får heta, men nowadyas får jag så ont av tanken på den att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag känner att bloggen börjar innehålla mer och mer privata saker och sånt som alla skiter i. Den här låten låter precis som I´m not okay i början. Det är det inte, utan det är liar med fireflight. En av mina favoriter med bandet. Väligt bra text, även om det som vanligt är för kristet för min smak. Men vad väntar man sig av ett kristet band liksom? Fast själv tycker jag att man är lite enkelspårig om man bara kan skriva om en sak. Som om kristna bara lever sin kristna tro. Det tror inte jag, men jag kanske är naiv? Nu skriker grabben här, var kommer han ifrån? Han är rätt trevlig, men nu tog dawn över igen med sin högst trevliga röst. Grabben sjunger och growlar bakom henne. Growling ääär inte snyggt. Fatta det.Hahahaha jag lyssnar på fireflight och syster på lejonkungen. Nu lyssnar hon på kaptenen i sound of music och jag på..hello saferide? tror det, låter så. Det var det. Middleclass. Den är inte så bra faktiskt tycker jag. Så jag byter. Nåt med piano. Regina? Marit? Nej, Allen, var det. Kan inte gissa så bra. Den här låten är mycket fin tycker jag. Fast nu är den rätt tråkig tycker jag. Nu lämnar jag er åt ert öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0