blog post number 10000000000 or somethin, so very original yeah yeah

Denna lördag har varit..okej stundtals och hemsk stundtals. Den började med frukost då vi diskuterade irak-kriget vilket var mycket underhållande. Sara hade iiingen koll. :D sen har jag mest suttit här. ar nu en hel arsenal av onyttigheter. jag bad mor köpa chips och hon kommer hem med chips, en påse godis och ett dubbeldaim. all for moii. mycket roligt att upptäcka. Var det där en komplett mening? Hannah skrattar åååt miiig! Deeet fååår man iiinteee. Eller jodå, får man väl om man nu tvunget skall. Skall är ett roligt ord måste jag säga. :D men alltså varför sitter s och d så när varandra? Det blir ju licksom lycka och förvirring. Dessa två sitter också rätt nära varandra faktiskt. Spännande. eh, jag bör publicera deta korta inlägg, då det har stått här oröt i typ en timme.xD

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Jo, tack är det visst. Jag uppskattar det mer än jag kan säga. Tack. Igen.

2010-01-24 @ 09:47:47
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Jag uppskattar att du kan vara så ärlig och frispråkig med en sådan sak. Att det råkar vara en bokkaraktär, eller egentligen flera, gör inte saken mindre fascinerande. De flesta som har crushar brukar trots allt ha dem på existerande personer. Just att du verkligen skriver om det, att du nästan skyltar med det, tycker jag är - som du själv brukar skriva - bryvärt.



Jag har en god vän som har en crush. Jag är mäkta stolt över att hon erkänner det för mig, att hon pratar om det med mig. Ditt skrivande i ämnet gläder mig också. Det... avdramatiserar på något sätt reta-ihjäl-till-döds-laddningen med att erkänna att man har en. Man känner sig inte så ensam...

2010-01-24 @ 10:59:09
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fin rubrik. Och ja, jag skrattar åt dig så mycket jag vill, för du är rolig. :D Det är väl bra? Oj, är det så ovanligt som Sharon säger med att ha en crusch på en bokkarraktär? Jag har haft det enda sen jag började läsa böcker. Fast Hitch är den jag har hållit kvar längst, och haft mest intensiv. Vilken underbar låt! Eh..hejdå.

2010-01-24 @ 13:27:10
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Snart får jag också äta daim!!!

2010-01-24 @ 16:45:46
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0