det går ju, ser ni väl

Ja, idag har det hänt nåt coolt. Kom på det nu. Jag har mått bra hela dagen. Eller alltså nej, men inte dåligt menar jag. Fantastiskt. Jaja, skrivargruppen var trevlig som vanligt. Gänget samlades, dock utan hugo, och vi hade redaktionsmöte om vår fabulösa antologi. Den kommer att vara skrämmande bra, och skrämmande är fan ordet! Vi satt och kollade röda trådar. Jag är ju känd, även i gruppen, för att skriva en del om satan och helvetet. Vilken tråd hittade vi hos mig? Jesus! Skrämmande är ordet! Visst fascinerar killen mig men..nej, det här är ju riktigt oaxeptabelt! Nåt annat som är oaxeptabelt är att mamma och även pappa och syster börjat gräva i vilka mina grabbar är. De kom bara på en och nu ska jag lyssna på rebecca påtal om grabbar. det gör jag för ofta. äääääälskar den.<33 fast den är inte så jättebra ändå. om man hade läst boken rebecca hade den nog varit oerhört bra gissar jag. Max, heter grabben i låten. Det heter ingen av mina grabbar, som en liten hint till familjen. pappa gissade "Axel, Arne och Ludvig", två andra men de har jag glömt. Sara lyckades pricka in satan. good girl. Mamma gissade "Snape, Dumbledore occ Måns!". Ja, jag vet faktiskt inte vaaad jag ska säga. Trött blir man ju.:D nåja, att jag har koll på dem är ju huvudsaken eller vad säger ni? And I do.:D så ja, det får räcka för idag mina älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Trodde de visste redan med tanke på hur du är. ;) Mina förälrar vet inte ens om att jag har grabbar överhuvudtaget, och har aldrig ens hört talas om Sot. Säger man My chemical romance kanske det klickar till i bakhuvudet på dem, men säger man Gerard Way ser de förmodligen ut som frågetecken.

2010-01-19 @ 15:19:15
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha, jag kunde fler grabbar än alla i din familj! :d

2010-01-20 @ 18:03:42
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0