grattiiis

Haaaiiiiiii!
Det är ett löfte. Jaja, skitsamma. Idag fyller min och Hannahs kedja ett helt åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huuur coooolt som heeelst. Ja, det var väl ingen utom vi som brydde det.

Idag var jag först på stan med mor och det var ganska trevligt tror jag. Har även sett på en akt eva rydberg, vilket var fint som alltid även om hon omges av en massa retards. Hannah gav mig just så mycket pleasure-pain att jag inte visste vad. Av den typen som Agnes brukar komma med. Nasty stuff. Nästan för mycket. Vet ni? Det blir bara citat.

jag och Hannah pratar hos onna och jag är väärsta seriös och tröstar.
jag: I..talk..real..slow. Cause it´s late and your mama don´t knooow!

pappa: Men bert har visst en signatur! ensama ängel..

vanlig dialog med matbordet.
jag: vad skulle jag säga..
pappa: papegoja!
jag: skulle jag inte säga. varför kom du på det?
Sara: vet väl inte vi, det var ju du som skulle säga det!
jag: neeej!
pappa: papegoja. goja..han har målat många fina tavlor han!

pappa: ska vi se nåt på tv:n ikväll eller..ska vi se nåt på tv:n? (den där ser fel ut, ser jag)

kommer aldrig ihåg nåt från eva tyvärr. "nu tar andra världskriget femton minuters paus" är det enda jag minns. soorg! hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag glömde att skriva om kedjans årsdag i min blogg. Vad jag är hemsk. :D

2010-01-10 @ 12:28:05
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0