ingemar is a strange bastard

Hejhej, vad ska jag säga i detta inägg tro? Ingen aning. Kan säga att det är tisdag. Och att gifflar är gott. Och att the wave är en skrämmande bok som jag sträckläser nu. Och att texten på bloggen äntligen ser klok ut igen! Och att jag har tråkigt. Och att jag inte vill plugga i det här livet. Och inte i nästa heller förresten. Och att jag slapp redovisa finska vinterkriget idag! Och att jag hatar min mobil när den inte levererar. Och att man inte får börja meningar med och. Det är fult, men jag lööövar det. Och att det här inlägget är ointressnat. Och att styckeindelning suuuger. Och..och..och..och en massa massa mer skulle jag kunna s'ga men jag kommer inte på nåt. hejrååå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha. "hejrå." Jag borde börja säga nåt heltsjukt, och se om du tar efter mig. :D

2010-01-20 @ 12:19:04
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0